piątek, 14 sierpnia 2015

Ludzie listy piszą...




Ludzie listy piszą, a Wy piszecie? A może zamieniliście je na maile, sms-y albo rozmowy telefoniczne?
Osobiście listy piszę rzadko, przykre ale technologia wygrywa z tradycją. Dużo częściej jednak wysyłam paczki ;) Poniższe pomysły możecie wykorzystać do ozdobienia koperty, świetnie sprawdzą się też przy pakowaniu prezentów. 

Potrzebne materiały:
- koperta lub opakowany prezent;
- tatuaże;
- taśma washi tape;
- nożyczki;
- gąbka nasączona wodą.


Krok po kroku
1. Wycinamy wybrany tatuaż, przykładamy w odpowiednim miejscu i delikatnie nasączamy wodą uważając, aby woda nie zamoczyła koperty, gdyż ta się pomarszczy. 




Delikatnie zdejmujemy papier. GOTOWE!


2. Kopertę możemy też ozdobić taśmą washi tape.






















Jak niestandardowo wykorzystać tatuaże pokazywała ostatnio Marysia, zajrzyjcie, bo warto!
A jeśli  chcecie zrobić sobie dziarę marzeń wpadajcie <<TU>>.

10 komentarzy:

  1. A u nas wszystkie tatuaże leciały na skórę :-) I zapas na te wakacje dziewczyny już z końcem lipca zużyły :-p Fajny pomysł, nie wpadłabym bojąc się właśnie użycia tej wody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli namoczy się delikatnie tylko papier tatuażu wychodzi idealnie :) Marysia (Cleo inspire) tatuażami ozdabiania szkło, też pięknie to wyglądało!

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi tatuażami, ale ja to bym pewnie zamoczyła kopertę przy okazji :D
    Pamiętam jak dawno temu pisałam listy do koleżanek, które mieszkały w innej części Polski. Cudowne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zmoczy się kopertę nic się nie dzieje, to tylko woda. Wyschnie i już :)

      Usuń
  3. Genialny pomysł z tymi tatuażami :) Szkoda, że listy piszę się teraz tak rzadko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł można wykorzystać podczas pakowania prezentów...:)

      Usuń
  4. Super pomysł i powiem Ci, że ja tak robiłam chyba kilkanaście lat temu gdy w bravo były tatuaże a ja zamiast na skórę to naklejałam je wszędzie indziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też naklejałam je w różnych miejscach... szczególnie na szafki ;)

      Usuń
  5. Teraz listy znikają kiedyś się pisało wiecej teraz to już młodzi ludzie e-maile piszą doba internetu nastała

    OdpowiedzUsuń
  6. Taśma w kropeczki jak dla mnie jest urocza i przepięknie to wygląda. Zakochałam się w tym pomyśle.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?