środa, 27 kwietnia 2016

Jak zrobić organizer na ścianę



Organizery na ścianę, to praktyczny gadżet przydatny w każdym domu. 
Co w nich można przechować? Na dobrą sprawę wszystko i nic.  W sklepach znajdziecie spory ich wybór. Przybierają różne kształty, wzory, kolory, wykonane są też z przeróżnych materiałów... ale mam dla Was jak zwykle propozycję "zrób to sam". Pomysł oryginalny i praktyczny do którego wykorzystamy drewno i... Pierwotna koncepcja miała być ze skórą, ale niestety miałam niewystarczającą jej ilość, dlatego postanowiłam wykorzystać tkaninę. Miało być bardziej surowo, a wyszło boho. Moje serce jest zresztą nieustannie podzielone pod tym względem. Z jednej strony ciągnie mnie do prostoty i minimalizmu: biel, drewno, butelkowa zieleń, szarości, a z drugiej uwielbiam ferie barw, wzorzyste tkaniny i frędzle. 

Dzięki temu projektowi dokończyłam haft, który leżał na dnie szafy i czekał na odpowiedni moment... To ten kwiatek na brązowej tkaninie, na moim Instagramie możecie zobaczyć jak wyglądał w trakcie haftowania.
Koniec gadania. Zabieramy się do dzieła!

Potrzebne materiały:
- sklejka/deska;
- wyrzynarka;
- papier ścierny/szlifierka;
- ołówek;
- okrągła forma do odrysowania;
- skóra/tkanina;
- pinezki;


Krok 1
Na sklejce rysujemy koło. Moje odrysowałam od talerza (mniejsze) i miski (większe) ;)
Wycinamy je wyrzynarką.


Krok 2
Wycięte koło wygładzamy papierem ściernym.


Krok 3
Wycinamy półokrąg ze skóry/tkaniny, który utworzy nam kieszeń. Jeśli użyjecie do tego celu tkaniny polecam podwinąć jej brzegi i obszyć maszyną do szycia. W ten sposób tkanina nie będzie się strzępić.


Krok 4
Kieszeń oraz pasek, na którym zawiśnie organizer, mocujemy do sklejki/deski za pomocą pinezek. 


GOTOWE!

Cieciorek zawsze żywo zainteresowany tym co się wyprawia...
Wypadki i wpadki przy pracy... 


A jak to jest u Was? Jaki styl najbardziej lubicie? I czy wiszą u Was organizery?

17 komentarzy:

  1. super pomysł , skąd ty w ogóle bierzesz te ciekawe diy?? co jeden to lepszy co już się nastawię ze będę coś papugować to TY coś fajniejszego wrzucasz .. ale gratki za meeeeeeeeega kreatywność ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zrobiłaś mi dzień tym komentarzem :) DIY weszło mi chyba w krew i tydzień bez DIY tygodniem straconym, a pomysły wypływają z zapotrzebowania ;)

      Usuń
  2. Super pomysł :) Chociaż ja bym chyba tę kieszonkę bardziej odstającą zrobiła, żeby się więcej rzeczy zmieściło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trafna uwaga. Dopiero jak skończyłam całość to o tym pomyślałam ;)

      Usuń
  3. Ciekawy organizer i jakie pinezki kolorowe :) Ha! żebym ja tylko jeden styl lubiła...i żeby dało się je połączyć w jednym wnętrzu i żeby to wyglądało...jakoś...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pinezki z home&you, bardzo je lubię ;) Ze stylem mam podobnie, tyle pięknych wnętrz idzie znaleźć w internecie, że najlepiej być posiadaczem pałacu i każdy pokój w innym stylu urządzić ;)

      Usuń
    2. Właśnie! Wszystko przez ten Internet!;)

      Usuń
  4. Ale śliczne te organizery :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te organizery, w ogóle fajne to diy u Ciebie! Jeszcze nic takiego nie zrobiłam, ale nie mówię nie;)Może w łazience?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W łazience też by się sprawdziły...

      Usuń
  6. Są piękne! Kurcze muszę kupić sobie wyrzynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzynarka to świetna sprawa. Wiele można zdziałać przy jej pomocy ;)

      Usuń
  7. Świetne. Wiesz, że uwielbiam Twoje pomysły ❤

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?