wtorek, 5 kwietnia 2016

Stojak na biżuterię



Stojak na biżuterię, to przydatna rzecz. Idealnie odnajdzie się w łazience, na toaletce czy szafce nocnej, a nasza ulubiona biżuteria będzie zawsze pod ręką. Opcji takiego stojaka jest bardzo wiele... począwszy od ramek, drzewek, mini manekinów, wyprofilowanych rączek i mogłabym tak jeszcze długo wymieniać... Osobiście wybrałam opcję z podstawką i z motywem zwierzaka. Moim zamysłem był podręczny stojak na często noszoną biżuterię, dlatego gabaryty ma niewielkie. Można postawić go w niemal każdym miejscu... 
To co? Do dzieła!

Potrzebne materiały:
- podstawka ceramiczna pod doniczkę;
- klej uniwersalny UHU;
- figurka jelenia lub innego zwierza;
- farby akrylowe;
- farba złota;
- pędzel;
- taśma klejąca.


Krok 1
Klejem UHU przyklejamy zwierzaka do podstawki. Czekamy, aż klej dobrze wyschnie.
Miałam spory problem, aby dostać surową podstawkę ceramiczną pod doniczkę. W domu znalazłam jakąś nie szkliwioną, a lakierowaną, na szczęście farba dobrze pokryła powierzchnię.

UWAGA! Jeśli użyjecie plastikowych podstawek, do malowania lepiej użyć farby w sprayu.


Krok 2
Całość malujemy na dowolny kolor/wzór. Jelenia pomalowałam na dwa kolory, aby wyszła równa linia między nimi posłużyłam się taśmą klejącą. Podobne zastosowanie taśmy znajdziecie np. w <<TYM>> tutorialu.  Różową farbę nakładałam dwa razy.
GOTOWE!





A Wy jaki macie sposób na przechowywanie biżuterii?

Nie wiem czy zauważyliście, że na górze pojawiła się zakladka "Wasze prace". Jeśli chcecie się pochwalić przedmiotami zrobionymi na podstawie moich tutoriali, to śmiało! 
Nawet nie wiecie jaka jestem dumna z Was, że podejmujecie twórcze wyzwania! Gdy dostaję zdjęcia Waszych prac namacalnie wiem, że tu zaglądacie i rzeczywiście Was inspiruję, to jest cudowne! Dzięki, że jesteście :)

Zdjęcia przysyłajcie na mail: biuro.plachaart@gmail.com,  a ja umieszczę je w zakładce.



15 komentarzy:

  1. Dla takiego stojaka wrócę chyba do zakładania (w końcu) biżuterii :) W takim wydaniu to nawet róż mi odpowiada bo super współgra ze złotą głową (extra pomysł z pomalowaniem!!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, cieszę się :) Długo nie trawiłam różu ani złota, ale to połączenie od jakiegoś czasu chodziło za mną...

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe, ale moja córeczka to fanka figurek zwierzaków i nie darowałaby mi gdybym jednego z nich użyła do stojaka na ozdoby:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to samo dlatego kupiłam swojego własnego ;)

      Usuń
  3. boooooooski !!!
    ide szukać zwierzaków
    na pewno " spapuguje" pomysł
    brawo za kreatywność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pochwal się jak zrobisz swoją wersję!
      Mój jeleń jest z Rossmana ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bo to taki podręczny na biżuterię w której chodzi się codziennie...
      oprócz niego mam jeszcze dwie szkatułki... ;)

      Usuń
  5. Aga niezłe rykowisko Ci wyszło:) a pomysł bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga niezłe rykowisko Ci wyszło:) a pomysł bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he... ano... mogłam mu coś w paszczę wsadzić ;) Dzięki!

      Usuń
  7. Kapitalne! :D Nie pomyślałabym, że można to tak wykorzystać. Jesteś wielka! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne to złotogłowie skompilowane z pudrowym różem.
    Tymczasem z powodu braku jelenia całą drobnicę biżuteryjną chwilowo zgubiłam, hm. (Kolczyki są na bank w odpływie umywalki)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny projekt! Wygląda obłędnie :)
    Wykorzystywałam już zwierzaki do różnych projektów (słoiki, wieszaki), ale Twój tak strasznie mi się podoba że idę przeszperać zapasy figurek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zwierzaki w ogóle świetnie pasują do różnych rzeczy, tyle stwarzają możliwości... jak wyszperasz, to pochwal się efektem!

      Usuń

Co o tym myślisz?