środa, 13 lipca 2016

Brelok do kluczy



Dziś z części pierwszych zmontujemy sobie brelok do kluczy.

Ostatnio zakupiłam drewniane koraliki o różnych średnicach. Mam na nie kilka pomysłów, a brelok jako pierwszy ujrzał światło dzienne. Myślę, że geometryczne wzory w moim przypadku nikogo nie zdziwią... oczywiście możecie poszaleć z wzorami i kolorami według upodobania.

A gdzie byłam jak mnie nie było? Poprzedni tydzień zdecydowanie należał do ośmiorniczek... choć dzierganie idzie mi jak krew z nosa, to bardzo lubię tę robotę. Część dzieciaków odtransportowaliśmy do dziadków, a tam oddałam się spotkaniom rodzinnym i nie było czasu na realizację DIY, choć pomysły napływały falami, coraz to nowe i nowe. Po przyjeździe od razu zabrałam się za drukowanie planera na najbliższe miesiące, aby bardziej systematycznie Was inspirować ;) 
Dobra, koniec gadania, bo zaraz zapomnimy co mieliśmy zrobić...!

Potrzebne materiały:
- drewniane koraliki;
- farby akrylowe;
- pędzel;
- taśma klejąca;
- rzemień;
- kółko do kluczy.


Krok 1
Drewniane koraliki obklejamy taśmą klejącą.

Krok 2
Malujemy koraliki farbami akrylowymi. Po wyschnięciu farby, taśmę odklejamy.



Krok 3
Na rzemień nawlekamy kółko do kluczy i koraliki. Na końcu robimy supeł. GOTOWE!


Bardzo mi się podoba taka wersja breloka, a Wam?

Instrukcję jak zrobić malowane klucze znajdziecie <<TU>>.

10 komentarzy:

  1. Prześliczny drobiazg:) Może powinnam pomyśleć o wymianie breloczka? Taki z drewnianych korali od razu będzie łatwiej odnaleźć w torebce.

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam problem z szukaniem kluczy w torebce rozwiązany ;)

      Usuń
  2. Brelok uroczy. Też mam zakupione drewniane korale różnej wielkości, muszę coś z nich zrobić :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewniane koraliki to wdzięczny nateriał do tworzenia... :)

      Usuń
  3. Rewelacja. Jestem zachwycona, gratuluję pomysłu
    Oczywiście muszę się rozejrzeć za koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koraliki za grosze kupiłam na allegro ;)

      Usuń
  4. Super prosty patent na brelok. Dzięki za wpis bo właśnie planowałam zrobić swoją wersję breloka, ale nie wiedziałam jak "ugryźć" te kółeczka - już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast kółeczek można też wykorzystać części z niepotrzebnych smyczy ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładne. Fajny subtelny efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?