piątek, 4 kwietnia 2014

Domek DIY

Temat domku prześladuje mnie ostatnio, choć uświadomiłam to sobie dopiero robiąc zdjęcia do tego posta...
Pozostawiam domki dla lalek, choć jeszcze mam zamiar do nich wrócić, by pokazać Wam...na właśnie, co?
Bazą jest domek zrobiony ze starej deski i może on takim pozostać jako ozdoba po prostu. Osobiście wolę jednak rzeczy użytkowe...dlatego w dalszej części...zresztą sami zobaczcie...

Etap I

Potrzebne materiały:
- stara deska;
- piła ręczna lub wyrzynarka czy pilarka;
- papier ścierny lub wiertarka z końcówką na papier ścierny (jak się fachowo to nazywa nie mam pojęcia;))


1. Ucinamy kawałek deski, aby powstał prostokąt.
2. Ścinamy jeden z krótszych brzegów pod kątem, tak aby powstał dach. Cięcia wygładzamy papierem ściernym...i na tym etapie możemy skończyć...


 lub wkroczyć w...

Etap II

Potrzebne materiały:
- drewniany domek;
- zdjęcie;
- koronka;
- gwoździe;
- nożyczki;
- młotek


Koronkę przybijam do deski na dwóch wysokościach. Wsuwam za nią zdjęcie i gotowe.
Opcjonalnie można przewiercić dziurkę lub zamontować haczyk.


Do domku można przymontować haczyk i będzie służyć jako wieszak na klucze itp. W tym miejscu ogranicza Was tylko własna wyobraźnia ;)













2 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba a brakuje mi wieszaka na klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 47 year-old Budget/Accounting Analyst I Luce Marlor, hailing from Baie-Comeau enjoys watching movies like Doppelganger and role-playing games. Took a trip to Teide National Park and drives a Bugatti Royale Kellner Coupe. recenzja

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?