piątek, 25 lipca 2014

Morskie klimaty z koromysłem w tle...DIY


Jeszcze w zeszłym roku w ramach pamiątek znad morza przywieźliśmy kilka muszli...
Pomysł na nie miałam już podczas zakupu ale niektóre rzeczy muszą nabrać mocy prawnej...;)



Potrzebne materiały:
- muszle;
- gałąź;
- sznurek;
- sekator lub piła;
- wiertarka.
dodatkowo:
- świecznik ze słoika






































Krok1
Wiercimy otwory w muszlach oraz w gałęzi. U mnie zamiast gałęzi wykorzystałam koromysło*.


Krok2
Muszle nawlekamy na sznurek i przywiązujemy do gałęzi/koromysła.






































Opcjonalnie
Krok 3
Na końcach gałęzi/koromysła możemy umieścić świeczniki ze słoików.





* koromysło - drewniany przyrząd do noszenia ciężarów, najczęściej wiader z wodą


2 komentarze:

  1. Ładne.
    Co do koromysła, to sprytne ustrojstwo!
    Jak niedawno targałam w wiadrach wodę, to mi się marzyło, och jakże mi się marzyło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, co do sprytu koromysła to zgadzam sie w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?