wtorek, 12 stycznia 2016

Ogłoszenie wyników rozdawajki i YouTube!?



Dziś krótko i treściwie...dwie sprawy.

Pierwsza to wyniki rozdawajki. Nie trzymam Was dłużej w niepewności, zwłaszcza, że wyniki miały się ukazać w niedzielę, a tu już godzinowo wtorek! Piszę te słowa dokładnie o 1.30 ;)
Dzięki Kochani za zgłoszenia! Cieszę się, że okładki Wam się podobały i w dodatku widzielibyście je u siebie. To jest mega! Meg power dla mnie.
Dzięki że jesteście i tu zaglądacie!

Zdecydowałam, że okładka trafi do negatyfffka. Spodobało mi się uzasadnienie... takie w punkt, bo która z nas w torebce nie ma 1000 szpargałów ;) 

Zdecydowanie filc:) A jego ciekawa faktura na pewno wyróżni się w damskiej torebce gdy ręka będzie po omacku musiała go znaleźć w czeluściach 1000 szpargałów:)

Negatyfffka gratulacje! Prześlij adres do wysyłki na maila: biuro.plachaart@gmail.com.

Druga sprawa to właściwie zaproszenie. Zaproszenie na mój kanał na YouTube.
Do tej pory wrzucałam tam filmiki DIY, które pojawiły się na Vine. Ale tak naprawdę od roku zbieram się w sobie, aby kręcić filmiki instruktażowe. Przede wszystkim przez ten czas walczyłam z samą sobą, aby się przełamać, bo wcale to nie jest łatwe stanąć przed obiektywem i logicznie mówić do Was. Pierwsze koty za płoty, coś tam nakręciłam, wyszło sztywno, ale mam nadzieje, na rozkręcenie się :) 
Chciałabym Wam tyle opowiedzieć, a forma jaką jest blog nie zawsze to umożliwia... Filmik jest bez montażu i wycinek, powoli zaczynam ogarniać techniczne aspekty. Nie obyło się też bez "przygód" pod koniec kręcenia na dwie sekundy wyłączyli prąd, usłyszycie też stukot spadających ze stołu książek...  

Zobaczymy jak pójdzie z realizacją tego postanowienia, na razie są chęci i power do działania, więc jak chcecie subskrybujcie na zachętę, a już niebawem nowe DIY na moim kanale.
Do miłego!








7 komentarzy:

  1. Miło Cię zobaczyć i usłyszeć na żywo :-) Jestem pod wrażeniem, tym bardziej, że przy awarii prądu zachowałaś zimną krew :-) Kręć dalej! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, bardzo się cieszę, że zaczynasz vlogować, bo - tak jak.Ci kiedyś mówiłam - uwielbiam Twój głos i uwielbiam Cię słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :* Ja czekam na premierę Twojego filmu ;)

      Usuń
  3. O! Dzisiaj dopiero oglądnęłam Cię. Wyszło fajnie, całkiem inaczej sobie Ciebie wyobrażałam ;). Muszę nadrobić resztę filmików.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?