piątek, 9 maja 2014

Stare okna na śmietnik! (DIY)

Stare okna nadają się tylko na śmietnik...
czyżby?!
W naszym domu nie ;) Do starych okien mam sentyment, kocham je miłością wielką gdyż
można wykorzystać je na wiele sposobów...
Dziś pomysł na tablicę magnetyczną za 2 zeta ;)



Potrzebne materiały:
- stare okno drewniane (0 zł);
- kawałek blachy (0 zł);
- papier ścierny (parę groszy);
- szlifierka;
- farba akrylowa do drewna lub wosk (zużycie ok 0,50 zł);
- naklejka tablicowa (zużycie ok 1zł).


Krok 1
Z okna wyjmujemy szybę. Jeśli stało milion lat gdzieś na strychu lub w innym niezbyt czystym pomieszczeniu tak jak u mnie, co widać na zdjęciu - myjemy. Przecieramy papierem ściernym. Malujemy farbą akrylową do drewna lub wcieramy wosk - w zależności od pożądanego efektu.

Krok 2
Przygotowujemy blachę...docinamy ją szlifierką do odpowiedniej wielkości. Naklejamy na nią samoprzylepną tablicę kredową.

Krok 3
Blachę montujemy w oknie na miejscu dawnej szyby i voila...






Pomysł na tablicę magnetyczną w dziale DIY już się pojawił na tym blogu o TU, a jako, że temat rzeka, to pojawił się raz jeszcze ;)

W wykonaniu pomógł dobry duch Plachaart...DZIĘKI!!!

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, ja robię tablice z palety, wszystkie elementy są już docięte tylko trzeba to w całość złożyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać efektu końcowego :)

      Usuń
  2. Bomba! Zastanawiam się tylko, kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas?!?! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Czesem odwiedzają mnie krasnoludki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, podzieliłabyś się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem, nie wiem...bo jak nie zechcą wrócić to co ja pocznę...

    OdpowiedzUsuń
  6. och, pisałam juz na FB, że ten pomysł mi sie bardzo podoba! Świetny. Uwielbiam wykorzystywać stare przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie tego szukałam! Dziękuję!!! :) Będę zaglądać na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś to czego szukałaś i dzięki za komentarz, rozgość się :)

      Usuń
  8. projekt fajny, szczególnie podoba mi się ten z tablicą ;) duch plachaart zasługuje na 6 ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. tak *.* chce widziec więcej pomysłów z oknami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaaaa! Właśnie mi się zepsuło moje ulubione narzędzie - szlifierka znacz się, a do Mikołaja daleko. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć! Pozostaje jeszcze praca rąk własnych i papier ścierny ;)

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł wykorzystania starych okien, na to bym nie wpadła ;) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze staroci zawsze można zrobić użytek. Pozostając w tematyce okien na początku pozdrawiam z tego miejsca komentujących oraz autora posta i pragnę pokazać wam stronę z możliwością PORÓWNANIA CEN OKIEN - http://twoje-okna.com/ - mam nadzieję, że skorzystacie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosze na śmieci pełnią kluczową rolę w procesie segregacji odpadów. Warto inwestować w systemy umożliwiające łatwe sortowanie śmieci, aby zwiększyć efektywność recyklingu

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?