wtorek, 13 października 2015

Wieszak



Przeglądając archiwum bloga niektóre tematy, co jakiś czas powracają. Jednym z nich są wieszaki.
Wieszaki są nieocenione w organizacji porządku. Pomagają ogarnąć nie jeden bałagan. Pokazywałam kilka wersji, a dziś zebrałam to w jedną całość.

Charakter wieszaka zależy od użytych materiałów, mogą to być stare dechy lub sklejka. Kluczowe znaczenie mają także same haczyki...

1. Wieszaki ze starych desek <<INSTRUKCJA>>





Wieszak powyżej znacie z wpisu o przedpokoju.

2. Wieszak ze sklejki <<INSTRUKCJA>>


Po tym wpisie dostałam od Was kilka zapytań jak malować aby nie widać było śladów pędzla. Mam nadzieję, że na filmie jest wszystko widoczne ;)











12 komentarzy:

  1. Wyszedł Ci super wieszaczek...ja mam podobny w przedpokoju...haczyki na desce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam haczyki na desce pod prawie każdą postacią ;)

      Usuń
  2. Tyle pomysłów na wieszak - nic tylko wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super! :-)
    A drzwi po lewej to tak oryginalnie "obdrapane" czy takie były kupione? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Babo :* Drzwi po lewej to drzwi do szafy ;) Odrapałam je osobiście , pierwotnie były takie jak te po prawej... A te po prawej też mam nadzieję doczekają podobnego stanu ;)

      Usuń

Co o tym myślisz?