poniedziałek, 22 lutego 2016

Planer wielokrotnego użytku



Planer wielokrotnego użytku... a cóż to takiego, zapytacie?

Zamiast papierowego planera, mam dla Was propozycję czegoś bardziej trwałego. A mianowicie, zwykła, przeszklona ramka na zdjęcia. Zwariowałam?! Niekoniecznie ;) 
Ostatnio odkryłam, że po szkle świetnie pisze się markerem do tablic suchościeralnych i stąd pomysł na wykorzystanie ramki z ładnym papierem. Zapomniałam wspomnieć, że równie dobrze ściera się go suchą gąbką. Zarówno postawiona na biurku, jak i powieszona nad nim, nie tylko będzie ładnie wyglądać, ale spełni funkcję planera czy tablicy informacyjnej. Można do niej przyczepiać także karteczki samoprzylepne czy taśmę, co daje większe pole manewru w zarządzaniu naszymi zadaniami, planami itp. To co? Działamy? 

Potrzebne materiały:
- kolorowe papiery;
- ramka ze szkłem.


Krok po kroku
W ramkę wkładamy kolorowy papier i mamy gotowy planer.


Jestem bardzo ciekawa co myślicie o takim spojrzeniu na planer/tablicę informacyjną? 

Inne pomysły na tablice informacyjne:
- centrum dowodzenia.

A i jeszcze przypominajka... tylko do jutra możecie zgarnąć drewniany wieszak! Szczegóły  <<TU>>.

8 komentarzy:

  1. Mam w planach wykonanie takiego planera - można podłożyć pod szkło wydruk planera miesięcznego lub tygodniowego albo jakieś fajne zdjęcie. Myślę, że to też fajny i niedrogi pomysł na prezent DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłożenie wydruku planera to też dobry pomysł! Na prezent jak najbardziej się nadaje.

      Usuń
  2. Kurcze, że tez na to nie wpadłam, świetny pomysł, pewnie skorzystam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, nie wiedziałam, że po szkole jak po tablicy można;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem, co będę w weekend robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 57 year-old Programmer III Rollin Caraher, hailing from Angus enjoys watching movies like Radio Free Albemuth and Taxidermy. Took a trip to Boyana Church and drives a Viper. zobacz post

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?