środa, 23 listopada 2016

Pani Kredka czyli małe wielkie zmiany





A co tam! Czasem trzeba zebrać się na odwagę i iść za głosem serca. Znaleźć i wyznaczyć sobie cel, który niby był, ale jakby go nie było. Dlatego zdecydowałam się na przeniesienie blogu i zmianę jego nazwy. Tematyka zostaje bez zmian... DIY pełną gębą. Będzie jedynie więcej pomysłów dla dzieci. 

Kochani! Zapraszam Was w nowe miejsce - Pani Kredka.

Z Plachaart posty powoli znikają aby pojawić się u Pani Kredki. Jest co przenosić... ponad 200 projektów DIY! Do tej pory nie byłam świadoma, że tyle się tego uzbierało. Na fp i IG zmiany już od jakiegoś czasu funkcjonują.

Mam nadzieję, że w nowym miejscu będziecie mi towarzyszyć równie aktywnie jak tu ;*

131 komentarzy:

  1. Dobrze, że informujesz, już lecę na nowego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, dlaczego wcześniej nie zauważyłem tego postu. Już wchodzę na nowy blog, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, nowy blog jest naprawde interesujący. Oczywiście ten również jest dość ciekawy. Poza tym ostatnio robiłem sobie testy na alergię i okazało się, że mam uczulenie na niektóre rzeczy. Dlatego lubię czytać artykuły na blogach, bo robią naprawde dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest bardzo interesujący, myślę, że jeden z najlepszych blogów. Mogę go czytać non stop bez przerwy i nigdy mi się nie znudzi. A wiedzieliście o tym, że jeżeli jesteście małżonkami to musicie osobno wypełnić PIT-38? No bo ostatnio czytałem, że nie ma czegoś takiego, że razem się wypełnia. No i trzeba wiedzieć, że do rozliczenia PIT 38 każdy powinien odprowadzić podatek w stałej wysokości 19 %.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny poradnik, wszystko jasno i przejrzyście opisane. Czyta się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, szkoda że nie ma więcej blogów z takimi fajnymi poradnikami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy idealne na nudę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki serdeczne za tego bloga i lecimy na nową stronkę. Liczę na to, że pojawi się tam jeszcze więcej ciekawych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na nowej stronce jest dużo nowych inspiracji - potwierdzone info!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tutaj jest dużo ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Przejrzałam już większość Twoich postów tutaj, więc nawet lepiej, ze postanawiasz kontynuować bloga na innej stronie! Więcej do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tu już nie będzie wpisów? to muszę lecieć na nową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przestudiowałam twoje wpisy i mam już plan co wykonać w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć o nowym blogu. Widzę, że już sporo się tam dzieje. Zatem biegnę przeglądać nową odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze przychodzi czas na jakieś zmiany :) Niekiedy zdarza się, że są to zmiany na dobre!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmiany są bardzo potrzebne, niby to tylko kilka pomysłów a mogą bardzo ubarwić życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach te zmiany, to coś co lubią wszystkie kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z reguły kobiety bardzo zmienne są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahhh te kobiety... faktycznie zmienne są! Jak jedna rzecz jest za długo to trzeba ja zmienic bo inaczej sie nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, kobiety zmienne są, coś o tym już wiem ;) ale nie ma co narzekać przecież

    OdpowiedzUsuń
  21. No to prawda, tak już bywa z kobietami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie, wiadomo, że czasem zmiany są konieczne, ale nie każdy ma chęci aby coś zrobić w swoim życiu.
    ____
    http://legalnybukmacher.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. To fakt, konieczne, aczkolwiek nie zawsze wychodzi to na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobiet nie zrozumiesz... raz tak, potem tak, a potem jeszcze inaczej nie mam pojęcia co Wami kieruje żeby ciągle coś zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda Konrad... ja sam się zastanawiam jak kobiety są "zrobione" ale tego się ogarnąć nie da!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany to nic złego, a wręcz przeciwnie to oznacza, że się rozwijamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Incredible points. Great arguments. Keep up the great effort.

    OdpowiedzUsuń
  28. This paragraph is actually a nice one it helps new net people,
    who are wishing in favor of blogging.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne wpisy, szkoda że pojawiają się coraz rzadziej...

    OdpowiedzUsuń
  30. No tak też zauważyłam, że wpisy są coraz rzadziej, pewnie brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny wpis, ale szkoda że tych wpisów jest coraz mniej. Czekam na więcej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog. Dziewczyny wpisów jest coraz mniej bo autorka przeniosła się na swojego nowego bloga ;) Wystarczy przeczytać wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealne pomysły na zimne, pochmurne dni by nie nudzić się w domu i produktywnie spędzić czas. Ciekawy wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł naprawde swietny. Ogólnie blog jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Blog jest naprawdę niesamowity. Wszystko co dodajesz robi na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Czas odwiedzić nową stronę

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne wpisy - może pomyśl o bardziej regularnym dodawaniu?

    OdpowiedzUsuń
  38. No właśnie, bo już długo nic nie było nowego no...

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę bardzo ciekawy blog, jest tu mnóstwo informacji. Uważam, że nie jedna osoba będzie chciała z tego skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo się cieszę, że będzie kontynuacja, gdyż bardzo lubię tu zaglądać. Zaczerpnęłam od Ciebie już wiele inspiracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tu wchodzić, więc czekam na kolejny Twój wpis. Cały blog jest jedną wielką inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam na kolejny wpis, ponieważ Twój blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny blog, polecam. Dzień dobry i dobranoc http://plachaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nowy blog wygląda naprawdę fajnie, będę często go odwiedzać. Super zdjęcie sobie zrobiłaś z tymi wszystkimi artykułami. Ja ostatnio właśnie zakupiłam sobie nowe długopisy promocyjne do swojej firmy. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzą w marketingu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zaczerpnęłam od Ciebie już wiele inspiracji. Wszystko co dodajesz robi na mnie ogromne wrażenie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. No muszę przyznać, że zmiany ogromne. Twój blog jest naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Każde zmiany są niby małe, a jednak bardzo dużo zmieniają w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  48. No to czekam na te propozycje dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super zdjęcie sobie zrobiłaś z tymi wszystkimi artykułami.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zmiany w życiu są niezbędne - trzeba się na nie odważyć. Ja ostatnio zdecydowałam się na pewną formę masażu i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz we mnie fankę, która pójdzie za tobą wszędzie. Zaraz wkraczam na twój nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kolejne fajne wpisy, dobrze że prowadzisz Panią Kredkę:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zmiany w życiu zawsze się przydadzą. Ludzie wtedy odżyją na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  54. To prawda, zawsze zmiany dobrze wpływają na nas.

    OdpowiedzUsuń
  55. Twój blog ma wspaniały klimat, z chęcią prześledzę jego dalszy rozwój.

    OdpowiedzUsuń
  56. Z przyjemnością będę śledzić nowe inspiracje dla dzieciaków:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam na kolejny wpis również ciekawy jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący. A ogólnie to fajnie komuś kupić na prezent koszulkę z nosaczem.

    OdpowiedzUsuń
  59. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajne informacje. Na pewno mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  61. interesujący blog, przy okazji można znaleźć wiele inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajnie się udało Ci to zrobić, przystępnie opisałaś :) Podobne fajne teksty z aranżacji wnętrz i wystroju ma tez portal z poradami - warto zajrzeć i rzucić okiem jak oni to widzą :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Właśnie tego typu zmiany są najlepsze. Niby wcale dużo się nie zmienia ale efekt końcowy jest naprawdę widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  65. Wpisy są naprawdę ciekawe. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  66. Blog posiada bardzo fajne wpisy, które dostarczają nam mnóstwo porad. Dlatego też bardzo często tutaj zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny wpis. Jest nad czym się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  68. Małe zmiany robią ogromną różnicę. Zawsze tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Naprawdę szkoda, że mam do Pani Kredki tak daleko, bo chętnie zdecydowałbym się na takie warsztaty. To musi być świetna zabawa! Może kiedyś Pani Kredka odwiedzi pomorze!

    OdpowiedzUsuń
  70. Super wpis. Czekam na kolejny, który będzie tak samo ciekawy jak ten. Ogólnie Twój blog jest bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam wszelkiego rodzaju projekty DIY, które rozwijają kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  72. Twój blog jest naprawdę super, więc fajnie, że dałaś znać o zmianie bloga :) bardzo chętnie zajrzę na nowego bloga mając nadzieję, że będzie tak samo ciekawy jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ciekawy blog. Wejdę na niego jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo interesujące artykuły. Na pewno wejde

    OdpowiedzUsuń
  75. No takie zmiany to my rozumiemy. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  76. Podoba mi się inicjatywa Pani Kredki :) Gdy tylko zacząłem urządzać mieszkanie, nie myślałem o projektancie wnętrz. Dzięki inspiracji i przeczytaniu tego bloga dostałem natchnienia i połączyłem kuchnię z salonem z dwupokojowego mieszkania oraz dwa duże pokoje, sypialnię i pokój dziecinny. Pani Kredka jest prawdziwą profesjonalistką w swojej dziedzinie. Jeszcze raz dziękuję za natchnienie do zaaranżowania mieszkania moich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  77. Super blog, dużo ciekawych porad dotyczących aranżacji wnętrz. Mam nadzieję, że tej wiosny uda mi się zrobić generalny remont ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodajesz jeszcze jakiś wpis, ponieważ Twoje artykuły są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ciekawy blog dający do myślenia. Czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak poprzednie Twoje artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  80. Dimitrokis198420 lipca 2021 21:28

    Bardzo ciekawy blog. Zawiera ciekawe informacje.
    ____
    https://www.cosmomedical.pl/kosmetologia-estetyczna/

    OdpowiedzUsuń
  81. Mega ciekawy blog! Ciekawa jestem, co mogłabyś stworzyć ze sztucznych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurtownia https://www.bomm.pl/pl/ ogromny wybór kompozycji oraz pojedynczych dekoracji, które w piękny sposób można wykorzystać do stworzenia czegoś swojego, własnego! <3

      Usuń
  82. Uwielbiam Twoje prokjekty DIY. Kiedy pojawi się kolejny artykuł? Dodajesz super wpisy, dlatego też nie mogę doczekać się kolejnego tak samo interesującego wpisu. Poza tym musze przyznać, że tematyka bloga jest interesująca i mało spotykana.
    ______
    https://www.marcinorzolek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. Każde zmiany w życiu są ważne, nawet te małe, wykonywane małymi krokami. Wiem to po sobie ucząc się języka angielskiego wraz ze Speakingo. Innowacyjna aplikacja daje mi szeroki wachlarz opcji do nauki angielskiego online. Dzięki niej mogę uczyć się w każdej wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  84. Interesujące informacje zawiera Twój blog.
    _____
    https://katalog-24.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. Wpisy są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  86. Blog jest interesujący. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  87. Według mnie takie informacje mogą się przydać.
    ____
    https://deandesign.pl/

    OdpowiedzUsuń
  88. Naprawdę świetne informacje znaleźć można na tym blogu.
    _____
    https://modowe-inspiracje.pl/

    OdpowiedzUsuń
  89. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł jak ten.
    ______________
    faktury on line

    OdpowiedzUsuń
  90. Z takich informacji warto korzystać.
    ____
    https://misstrouble.pl/

    OdpowiedzUsuń
  91. Właśnie tego typu zmiany są najlepsze. Niby wcale dużo się nie zmienia ale efekt końcowy jest naprawdę widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  92. Czekam na kolejny, tak samo ciekawy wpis.
    ____
    zabawki reklamowe

    OdpowiedzUsuń
  93. Przydatny poradnik. czekam na kolejne z tej serii. https://miedzydrutami.pl/

    OdpowiedzUsuń
  94. Informacje na ten temat mogą mi się przydać.
    ________
    Leczenie koni

    OdpowiedzUsuń
  95. Ciekawy temat.
    Zapraszam także tutaj: https://www.gromolak.net/fotograf-wroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  96. Musisz być bardzo kreatywną osobką

    OdpowiedzUsuń
  97. A mówią, że młodym ludziom brak już kreatywności. Twój blog jest zaprzeczeniem tej tezy:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?