środa, 23 listopada 2016

Pani Kredka czyli małe wielkie zmiany





A co tam! Czasem trzeba zebrać się na odwagę i iść za głosem serca. Znaleźć i wyznaczyć sobie cel, który niby był, ale jakby go nie było. Dlatego zdecydowałam się na przeniesienie blogu i zmianę jego nazwy. Tematyka zostaje bez zmian... DIY pełną gębą. Będzie jedynie więcej pomysłów dla dzieci. 

Kochani! Zapraszam Was w nowe miejsce - Pani Kredka.

Z Plachaart posty powoli znikają aby pojawić się u Pani Kredki. Jest co przenosić... ponad 200 projektów DIY! Do tej pory nie byłam świadoma, że tyle się tego uzbierało. Na fp i IG zmiany już od jakiegoś czasu funkcjonują.

Mam nadzieję, że w nowym miejscu będziecie mi towarzyszyć równie aktywnie jak tu ;*

32 komentarze:

  1. Dobrze, że informujesz, już lecę na nowego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, dlaczego wcześniej nie zauważyłem tego postu. Już wchodzę na nowy blog, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, nowy blog jest naprawde interesujący. Oczywiście ten również jest dość ciekawy. Poza tym ostatnio robiłem sobie testy na alergię i okazało się, że mam uczulenie na niektóre rzeczy. Dlatego lubię czytać artykuły na blogach, bo robią naprawde dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest bardzo interesujący, myślę, że jeden z najlepszych blogów. Mogę go czytać non stop bez przerwy i nigdy mi się nie znudzi. A wiedzieliście o tym, że jeżeli jesteście małżonkami to musicie osobno wypełnić PIT-38? No bo ostatnio czytałem, że nie ma czegoś takiego, że razem się wypełnia. No i trzeba wiedzieć, że do rozliczenia PIT 38 każdy powinien odprowadzić podatek w stałej wysokości 19 %.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny poradnik, wszystko jasno i przejrzyście opisane. Czyta się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, szkoda że nie ma więcej blogów z takimi fajnymi poradnikami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy idealne na nudę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki serdeczne za tego bloga i lecimy na nową stronkę. Liczę na to, że pojawi się tam jeszcze więcej ciekawych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na nowej stronce jest dużo nowych inspiracji - potwierdzone info!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tutaj jest dużo ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Przejrzałam już większość Twoich postów tutaj, więc nawet lepiej, ze postanawiasz kontynuować bloga na innej stronie! Więcej do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tu już nie będzie wpisów? to muszę lecieć na nową stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przestudiowałam twoje wpisy i mam już plan co wykonać w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć o nowym blogu. Widzę, że już sporo się tam dzieje. Zatem biegnę przeglądać nową odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze przychodzi czas na jakieś zmiany :) Niekiedy zdarza się, że są to zmiany na dobre!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmiany są bardzo potrzebne, niby to tylko kilka pomysłów a mogą bardzo ubarwić życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach te zmiany, to coś co lubią wszystkie kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z reguły kobiety bardzo zmienne są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ahhh te kobiety... faktycznie zmienne są! Jak jedna rzecz jest za długo to trzeba ja zmienic bo inaczej sie nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, kobiety zmienne są, coś o tym już wiem ;) ale nie ma co narzekać przecież

    OdpowiedzUsuń
  21. No to prawda, tak już bywa z kobietami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie, wiadomo, że czasem zmiany są konieczne, ale nie każdy ma chęci aby coś zrobić w swoim życiu.
    ____
    http://legalnybukmacher.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. To fakt, konieczne, aczkolwiek nie zawsze wychodzi to na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobiet nie zrozumiesz... raz tak, potem tak, a potem jeszcze inaczej nie mam pojęcia co Wami kieruje żeby ciągle coś zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda Konrad... ja sam się zastanawiam jak kobiety są "zrobione" ale tego się ogarnąć nie da!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany to nic złego, a wręcz przeciwnie to oznacza, że się rozwijamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Incredible points. Great arguments. Keep up the great effort.

    OdpowiedzUsuń
  28. This paragraph is actually a nice one it helps new net people,
    who are wishing in favor of blogging.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?