piątek, 28 sierpnia 2015

Wazon czy doniczka



Wazon czy doniczka, oto jest pytanie! 
Zieloną Doniczkę wszyscy znacie! Jakiś czas temu pokazywałam na blogu cudnie pachnące świece >>KLIK<< . Pamiętacie? Będąc ostatnio u rodziców, nie mogłam nie wstąpić do pracowni Karoliny. Świeczki oczywiście, to must have. Kupiłam też piękny(!!!), wiszący ceramiczny róg , który jest ozdobą sam w sobie, a także świetnie nada się jako wazon lub doniczka... 
Jestem ciekawa czy Was też zachwycił?

                                                                                                                                                                                            

22 komentarze:

  1. Ale pomysł! W życiu bym nie wpadła na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale zawalisty ten róg! Z kwiatami wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ale to jest prawdziwy róg ? Bo ja jestem przeciwny zabijaniu zwierząt na takie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, róg jest ceramiczny - wykonany z gliny :) Poza tym jelenie co jakiś czas zrzucają swoje poroże, przy odrobinie szczęścia można znaleźć je w lesie.

      Usuń
    2. takie małe różki mają koziołki, nie jelenie :) a ten wygląda bajecznie!

      Usuń
  4. Jako wazon wygląda bardzo ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Kusi mnie aby przetestować go jako doniczkę...

      Usuń
  5. A mnie coś nie za bardzo się podoba ;) Kolory ma piękne, ale chyba nie ucelował w mój styl :P Natomiast lustro super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ten komentarz, każy ma inny gust :) A lustro z Pepco za 30 zeta ;)

      Usuń
  6. Mi się akurat podoba. Jest to coś takiego innego, bo raczej trudno takie coś u kogoś spotkać. A ja lubię oryginalne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, dawno nie widziałam takiego oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalny jest niewątpliwie dlatego tak mi się spodobał ;)

      Usuń
  8. Byłam bardzo ciekawa co kryje w sobie te tytuł posta.Oj jakże jestem miło zaskoczona.Czadowy róg!Zapraszam do mnie!Tu dylematy Matki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pozytywnie zaskakiwać ;)
      A w odwiedziny chętnie się wybiorę :)

      Usuń
  9. Niesamowity pomysł a kolory cudowne! Wspaniała ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jestem pod wrażeniem pomysłowości osoby, która to wymyśliła! (no i wykonała, piec do ceramiki dla mnie to rzecz nieosiągalna :c)

    W ogóle to żyję, zobacz napisałam nowy post KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róg jest genialny, to fakt, a z ceramiką i piecem nigdy nie mów nigdy...:)

      Usuń
  11. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku Emotikon smile Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Powiedz mi skąd bierzesz pomysły, z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo :)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca :)
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula! Dziękuję Ci za tak ciepłe słowa, jest mi niezmiernie miło :) Bardzo się cieszę, że mogę Cię czymś zainspirować. W głównej mierze to co pokazuję na blogu wynika z moich potrzeb i fascynacji... potrzebuję abażuru to zamiast kupić gotowy w sklepie robię go sama. Część rzeczy wymyślam od A do Z, a część jest inspiracją z internetu przerobionych na własne potrzeby...

      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
    2. Ula to spamerka. Automatem wrzuca ten sam komentarz na blogi poświęcone rękodziełu. U mnie też się pojawił.

      Usuń

Co o tym myślisz?