czwartek, 24 marca 2016

Jak wykończyć krywulkę



Albo krywulka wykończy Ciebie, albo Ty krywulkę... polecam to drugie ;)

A tak na serio krywulki nie są trudne do wykonania, o czym mogliście przekonać się oglądając <<TĘ>> instrukcję. Poniżej znajdziecie długo zapowiadany przeze mnie tutorial, w którym odpowiadam na pytania: Co zrobić kiedy skończy się nitka w środku robótki? Jak zamontować zapięcie? Jak wzmocnić brzeg?
Same konkrety ;) 




Dzięki za odzew po ostatniej instrukcji! Dostałam kilka miłych maili i komentarzy... cieszę się, że Wam się podobało. Jeśli nie chcecie przegapić żadnego tutorialu subskrybujcie mój kanał. 

W przyszłym tygodniu pokażę Wam wzór koralikowy, który znam pod nazwą stokrotka.

Dziękuję Wam także za wsparcie w konkursie Szyciowy Blog roku 2015! Choć nie zdobyłam, żadnego miejsca, to i tak wielką nagrodą dla mnie jest Wasze wsparcie ;* Cudownie  mieć takich czytelników <3

2 komentarze:

  1. Ja z niecierpliwością wypatruję wszelkich nowości i ciekawych porad na temat krywulek :) Niedługo zamówię sobie koraliki na nowe krywulki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, cieszę się bardzo! Jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu pojawi się nowa instrukcja... co prawda nie krywulkowa, ale koralikowa jak najbardziej :)

      Usuń

Co o tym myślisz?