środa, 18 listopada 2015

Jak odnowić gniazdko?



Jakiś czas temu odświeżaliśmy dzieciakom pokój. Ot, malowanie i małe przemeblowanie, aby pokój był bardziej funkcjonalny. Gniazdek jednak nie wymieniliśmy. Odróżniały się mocno od nowego koloru ścian i mówiąc szczerze wyglądały tragicznie. Postanowiłam je nieco wtopić w tło...

Potrzebne materiały:
- farby akrylowe - użyłam Śnieżki wymieszanej ze farbami    akrylowymi zakupionymi w sklepie papierniczym;
- pędzel - uwielbiam te dziecięce z IKEA;
- ołówek.


Krok 1
Ołówkiem rysujemy linię dzielącą dwa kolory.


Krok 2
Mieszamy farby, aby uzyskać pożądany kolor.


Krok 3
Malujemy gniazdko i GOTOWE!!!
Kolor niebieski jest w rzeczywistości turkusowy


Co powiecie na taką dość nietypową metamorfozę?
A może też wpadliście na taki pomysł? 

metalowy koszyk - giełda kwiatowa
cottonki - Cotton Ball Lights
druty - POLIMEX
deska drewniana - Plachaart DIY

42 komentarze:

  1. Jesteś wielka! Kapitalna i szybka metamorfoza - szukałam ostatnio pomysłów na gniazdka czy włączniki i voila! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I po co ja wydałam fortunę na nowe gniazdka i włączniki. Trzeba było i mnie malować :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha... jak porządny remont, to warto i gniazdka powymieniać!

      Usuń
  3. Super pomysł! Ja bym pomalowała całe gniazdko :) Uwielbiam takie akcenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda! Gniazdko jest pomalowane całe ;) Może przez nie najlepsze zdjęcia tego nie widać...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja bym całe na kolor trzasnęła :)

      Usuń
  4. Pokazałaś, że gniazdko wcale nie musi szpecić, wręcz przeciwnie może stać się ciekawym akcentem dekoracyjnym :)

    Pozdrawiam.
    Magda z My Sweet Dreaming Home

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo każdy przedmiot w domu, nawet gniazdko czy kaloryfer może albo być ozdobą, albo może szpecić ;)

      Usuń
  5. I głupie gniazdko może wyglądać super!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz łeb, Aga! Super pomysł, podrzucę mamie, bo jej wszystkie gniazdka pożółkły juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Teraz tylko kupić farbę i odnawiać! 😉 dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za pomysł! Nasze gniazdka są stare i zastanawialiśmy się nad ich wymianą, ale widzę, że wcale nie muszę:) Trochę farby i mogą wyglądać bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I u mnie gniazdka potrzebują pomocy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego lubię Twoje pomysły - szybko, łatwo, a z zaskakującym efektem końcowym :) Ja moje gniazdka pomalowałam w całości na niebiesko, pod kolor ścian :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam kiedyś babcia tak na szydłach mi szyła szaliki i takie inne skarpetki to były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ściany przydało by ci się wyszpachlować bo dziwinie to wygląda taka ściana musiałabyś ogarnąc to i wygładzić będzie jeszcze lepiej wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie komponuje się na tle ściany :) chyba sama też odnowię część w moim domu w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo i stylowo zarazem :) Super

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby nic takiego, a jaki efekt! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę tego jeszcze nie widziałam. Super:)



    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na candy - merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł! Muszę go zastosować u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. może pomyśl o otynkowaniu i pomalowaniu ścian bo wyglądają jak w piwnicy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To w takim razie masz piękną piwnicę ;p

      Usuń
  20. Już wiem co zrobię z gniazdkami w obecnym mieszkaniu ;) Są mega wystające i mega stare i paskudne. Szkoda mi kasy na wymianę w nie swoim eM , pomaluje :))) Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?