środa, 18 listopada 2015

Jak odnowić gniazdko?



Jakiś czas temu odświeżaliśmy dzieciakom pokój. Ot, malowanie i małe przemeblowanie, aby pokój był bardziej funkcjonalny. Gniazdek jednak nie wymieniliśmy. Odróżniały się mocno od nowego koloru ścian i mówiąc szczerze wyglądały tragicznie. Postanowiłam je nieco wtopić w tło...

Potrzebne materiały:
- farby akrylowe - użyłam Śnieżki wymieszanej ze farbami    akrylowymi zakupionymi w sklepie papierniczym;
- pędzel - uwielbiam te dziecięce z IKEA;
- ołówek.


Krok 1
Ołówkiem rysujemy linię dzielącą dwa kolory.


Krok 2
Mieszamy farby, aby uzyskać pożądany kolor.


Krok 3
Malujemy gniazdko i GOTOWE!!!
Kolor niebieski jest w rzeczywistości turkusowy


Co powiecie na taką dość nietypową metamorfozę?
A może też wpadliście na taki pomysł? 

metalowy koszyk - giełda kwiatowa
cottonki - Cotton Ball Lights
druty - POLIMEX
deska drewniana - Plachaart DIY

80 komentarzy:

  1. Jesteś wielka! Kapitalna i szybka metamorfoza - szukałam ostatnio pomysłów na gniazdka czy włączniki i voila! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I po co ja wydałam fortunę na nowe gniazdka i włączniki. Trzeba było i mnie malować :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha... jak porządny remont, to warto i gniazdka powymieniać!

      Usuń
  3. Super pomysł! Ja bym pomalowała całe gniazdko :) Uwielbiam takie akcenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda! Gniazdko jest pomalowane całe ;) Może przez nie najlepsze zdjęcia tego nie widać...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja bym całe na kolor trzasnęła :)

      Usuń
  4. Pokazałaś, że gniazdko wcale nie musi szpecić, wręcz przeciwnie może stać się ciekawym akcentem dekoracyjnym :)

    Pozdrawiam.
    Magda z My Sweet Dreaming Home

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo każdy przedmiot w domu, nawet gniazdko czy kaloryfer może albo być ozdobą, albo może szpecić ;)

      Usuń
  5. I głupie gniazdko może wyglądać super!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz łeb, Aga! Super pomysł, podrzucę mamie, bo jej wszystkie gniazdka pożółkły juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Teraz tylko kupić farbę i odnawiać! 😉 dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za pomysł! Nasze gniazdka są stare i zastanawialiśmy się nad ich wymianą, ale widzę, że wcale nie muszę:) Trochę farby i mogą wyglądać bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I u mnie gniazdka potrzebują pomocy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego lubię Twoje pomysły - szybko, łatwo, a z zaskakującym efektem końcowym :) Ja moje gniazdka pomalowałam w całości na niebiesko, pod kolor ścian :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam kiedyś babcia tak na szydłach mi szyła szaliki i takie inne skarpetki to były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ściany przydało by ci się wyszpachlować bo dziwinie to wygląda taka ściana musiałabyś ogarnąc to i wygładzić będzie jeszcze lepiej wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie komponuje się na tle ściany :) chyba sama też odnowię część w moim domu w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo i stylowo zarazem :) Super

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby nic takiego, a jaki efekt! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę tego jeszcze nie widziałam. Super:)



    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na candy - merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł! Muszę go zastosować u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. może pomyśl o otynkowaniu i pomalowaniu ścian bo wyglądają jak w piwnicy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już wiem co zrobię z gniazdkami w obecnym mieszkaniu ;) Są mega wystające i mega stare i paskudne. Szkoda mi kasy na wymianę w nie swoim eM , pomaluje :))) Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis, nigdy bym nie wpadła na to aby pomalować gniazdka. Bardzo ciekawy i innowacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe świetne rozwiązanie :-) Tanie i jakie praktyczne, włącznik odświeżony i teraz bardziej pasujący do wnętrza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł ;) Ja ostatnio poszłam o krok dalej i kupiłam sobie całkowicie nowe gniazdka elektryczne simon, które teraz idealnie pasują do mojego małego gabinetu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak się zastanawiam i nie wiem czy jest w ogóle sen odnawiać takie coś jak gniazdka elektryczne. W końcu gniazda elektryczne https://interblue.pl/gniazda-elektryczne,c,61 są teraz w bardzo przystępnych cenach, więc zdecydowanie lepiej jest je po prostu wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. U mnie niestety gniazdka są w takim stanie, że ze względów bezpieczeństwa chyba lepiej je wymienić, ale rozważam zakup najprostszych białych gniazdek w sklepie dla elektryków i przed ich zainstalowaniem odpowiednie ich 'upiększenie'. Twoje porady na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny pomysł ;) Czasem warto jednak pójść w coś nowego, zrobić krok do przodu i np. zdecydować się na mediaporty. Ekstremalnie funkcjonalne rozwiązanie, wygoda i porządek. Koniecznie się zainteresuj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie rzeczy to raczej nie dla mnie, ponieważ nie lubię naprawiać, poprawiać i robić na nowo. Wygodniej dla mnie byłoby kupić nowe gniazdko, np. na stronie https://www.interblue.pl/ i przykręcić. Mniej pracy, a nowe gniazdko będzie niskim kosztem.

    OdpowiedzUsuń
  29. To zależy co to jest za gniazdko

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysl i swietnie to wyglada:) My troche glupio w takim razie zrobilismy bo zwyczajnie wymienilismy gniazdka. Ale na przyszlosc bedziemy juz wiedziec:p Swoja droga polecam sklep https://www.asaj.pl/gniazda-230v mozna kupic tam wszystko bardzo tanio:0

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zdania, iż również instalacje fotowoltaiczne są również fajnym rozwiązaniem. Osobiście bardzo chętnie również o tym czytam. Ostatnio ciekawie napisano o tym w http://portalautomatyki.pl/inne/1201780-zalety-wady-fotowoltaika i ja także uważam tak samo. Jakby nie było chodzi o to, iż instalacje fotowoltaiczne się rozwijają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy pomysł. Metamorfoza rzeczywiście nietypowa. Pierwszy raz spotykam się z takim rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Akurat w moim przypadku nie muszę jeszcze nic odnawiać, gdyż dom jest całkiem nowy. Fajnie, że od razu zdecydowaliśmy się na instalacje fotowoltaiczną. Montowała ją nam firma z Iławy https://olsztynskieokna.eu/fotowoltaika-ilawa.html więc jak najbardziej wszystko działa prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo oryginalne rozwiązanie zamiast wymiany na nowe gniazdka

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także miałam okazję niedawno odnawiać całą instalację elektryczną gdyż zdecydowałam się na montaż instalacji fotowoltaicznej. Właśnie dlatego również zainteresowałam się dofinansowaniem http://inovativ.pl/dofinansowanie/ i ogólna kwota fotowoltaiki wyszła mniej niż zakładałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak się okazuje wcale nie dużo trzeba zrobić, żeby uzyskać super efekt. Dlatego dobrze jest przeglądać takie blogi, szukać inspiracji. Można też znaleźć różne przydatne porady jak ja na http://dekoracje-scian.com.pl/jak-ukryc-nierownosci-na-scianie/ doczytałam co trzeba zrobić żeby ukryć nierówności na ścianie. A żeby był efekt to wiadomo, równo musi być.

    OdpowiedzUsuń
  37. 51 yrs old Statistician IV Standford Ashburne, hailing from Cumberland enjoys watching movies like Doppelganger and Lapidary. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a Grand Prix. czytaj tutaj

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt końcowy wygląda super. Dużo ciekawych pomysłów
    https://kotlyleszka.pl/kotły na pellet

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie jak widać jest taka możliwość i ja jestem zdania, ze również warto jest mieć zaufanego elektryka. Jeśli chodzi o mnie to ja przede wszystkim postawiłam na współpracę z http://www.elektryk-krakow.pl/ gdyż chciałam aby cała moja instalacja działała prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Poniekąd ja również jeszcze nigdy takich rzeczy nie robiłem i na ten moment najbardziej jestem zadowolony z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej. Bardzo dobrze, że przede wszystkim firma https://www.asta-energy.pl/ zajęła się jej montażem i całość działa znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?