środa, 31 sierpnia 2016

Plan lekcji do pobrania


Plan lekcji nad biurkiem ułatwia planowanie i naukę, to chyba oczywiste.


Dzisiejszy wpis zawdzięczacie moim szkolnym dzieciom, które takiego planu nader potrzebowały. Znalazłam w internetach wzory idealne - podobające się mi, a co najważniejsze dzieciakom - takie, których nie trzeba zamawiać, nie znajdziecie ich w żadnym sklepie - wystarczy je wydrukować. 
Trzy autorki 9 wzorów. W różnej stylistyce i tematyce, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Chłopcy i dziewczynki.

Najpierw natknęłam się na plany lekcji projektu Kai, która prowadzi blog Piafka. W tym miejscu znajdziecie mnóstwo inspiracji. A <<TU>>  pobierzecie 3 wzory planu lekcji, m.in. ten z ośmiornicą, który wybrał Antoni. Podobał mu się także z kaktusami... także wybór nie był taki oczywisty.



Kolejnym bardzo kreatywnym i inspirującym miejscem w sieci jest My Pink Plum stworzone przez Magdę. Jeśli lubicie grafiki, to tu poczujecie się jak w raju! Magda udostępnia do pobrania sporo materiałów. To u niej Zuzia znalazła leśny plan lekcji. <<TU>> znajdziecie 3 wzory z edycji 2016, a jeśli post przeczytacie dokładnie, to 3 kolejne staną Wam przed oczyma.


Jakbyście mieli mało, to znalazłam jeszcze jedną zdolną babeczkę - Kingę. Prowadzi Pracownię Bajkowo. Kinga także ma dla Was 3 propozycje planów lekcji. Koci, we flamingi i Star Wars.
Kto lubi kolorowanki ręka do góry! W takim razie weźcie stos kartek do drukarki i buszujcie u Kingi.



Dziewczyny prowadzą także bujne życie na FB. Aby nie opuściły Was żadne nowinki dajcie im kciuka w górę.

Potrzebne materiały:
- kartka A4;
- drukarka.

Na koniec fotka zza kulis...
Oczywiście artystyczny nieład. Tym razem w sesji towarzyszyła mi Łucja. Reszta towarzystwa sprzątała swój pokój.



Jestem ciekawa czy Wasze dzieciaki, albo Wy sami korzystacie z drukowanych planów lekcji i czy wcześniej zaglądaliście do dziewczyn?

* Część zdjęć pochodzi z blogów My Pink Plum oraz Pracownia Bajkowo. 

23 komentarze:

  1. Piękne! Moja córka idzie na razie tylko do przedszkola, ale gdyby szła do szkoły, pobrałabym wszystkie :) Pozdrawiam. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zleci ;) Osobiście miałabym duży dylemat, który wybrać... i zmieniałabym co miesią ;)

      Usuń
  2. Jako, ze jesteśmy w temacie ośmiornic to wiadomo, który bym wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są....Szkoda, że za moich czasów takich nie było..Aż szkoda, że Basia chodzi tylko do przedszkola...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te plany do wydrukowania. Może mogłabyś również tak ładnie zaprojektować wizytówki, bo potrzebuję dla swojej firmy? Znalazłam już firmę, która mi to wspaniale wydrukuje, a jest to Reprotechnika http://www.reprotechnika.pl/druk-wizytowek. Natomiast nie mam jeszcze pomysłów odnośnie samego projektu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydrukować plan lekcji warto w drukarni wieloformatowej. Na pewno będzie ładnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite informacje. Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga, ponieważ posiadasz mnóstwo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale co symbolizuje ta ośmiornica? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka wiedza może mi się przydać. Cały Twój blog jest bardzo interesujący, więc mam nadzieje, że dodasz jeszcze jakiś wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące informacje zawiera Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. Bardzo ciekawe artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog. Zawiera ciekawe informacje.
    _____
    https://stylowyporadnik.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak ten.
    _____
    tatuaże dla dzieci dla chłopców

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wpis. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite informacje. Czekam na kolejny wpis.
    ___
    biuro wirtualne poznań

    OdpowiedzUsuń
  15. Usługa biuro wirtualne Gdańsk umożliwia firmom posiadanie adresu w jednym z najważniejszych miast portowych w Polsce, co jest kluczowe dla przedsiębiorstw pragnących podkreślić swoją obecność na rynku międzynarodowym. Dzięki temu rozwiązaniu, przedsiębiorcy mogą cieszyć się prestiżowym adresem oraz szeregiem usług dodatkowych, takich jak obsługa korespondencji, bez konieczności inwestowania w drogie biuro fizyczne.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?