czwartek, 20 marca 2014

Domek dla lalek

Od pewnego czasu szukam domku idealnego dla moich córek. Róża co prawda jeszcze za mała na zabawy lalkami, na razie jest na etapie obgryzania wszystkiego ale już niedługo...

Kupić?
Na pewno ma być to domek drewniany, a kwestia najważniejsza aby można było wstawić do niego mebelki, które już mamy ;) I to nie jest takie hop siup...
albo domki mają za niskie pokoiki, albo są brzydkie, albo bajecznie drogie, albo zajmują zbyt dużo miejsca...Marudzę??? Wymyślam???
No, dobrze mam na oku kilka...;) Oto niektóre z nich:


Zdjęcia powyższych domków pochodzą ze stron:
www.maxizabawa.pl
www.krainaekozabawek.pl

A może zrobić samemu?
Tak, tak, tak strzał w dziesiątkę...ale muszę przyznać się Wam do jednego...mam taką listę rzeczy must do. Ów lista nieustannie się wydłuża, ale z realizacją tych wszystkich fajnych rzeczy nie wyrabiam...Znacie to? Macie też takie listy?

Kilka inspiracji z Pinterest:











 Czy kupimy, czy zrobimy wkrótce się okaże...;)




12 komentarzy:

  1. cudowne te domki. Od 24 marca w netto maja być w promocji domki drewniane, jeżeli masz możliwość to zerknij sobie może akurat Ci przypadnie do gustu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Patita takie informację zawsze w cenie...na pewno zerknę :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas te same potrzeby, a znasz to?
    https://www.facebook.com/pages/Drewnorele/1338827922922428
    Tez wyglada interesujaco
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam. Świetne! Dzieki. Dziewczyny jesteście nieocenione!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ago!!!!Z Twojim to potencjałem!!!Taki domek można zrobić!I coś z gliny, Kuba wyrzeżbie coś, czego brakuje - to z szarego filcu się uszyje:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, ha dzieki Vola :) Potencjał to i mam ale z czasem różnie bywa...I tak to czasem jest że szewc bez butów chodzi...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracje. Wyglądają wspaniale. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te inspiracje z Pinterestu, ale zrobić taki domek samodzielnie, no nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córcia powoli zaczyna interesować się domkami dla lalek a mnie na widok tandetnego plastiku, z którego zazwyczaj są zrobione wykręca. Dlatego zaczęłam przeszukiwanie sieci w nadzei na jakiś pomysł i tak natrafiłam na twój post z prześlicznymi inspiracjami. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne domki, ja biorę pod uwagę kupno gotowego bo pomysł z własnoręcznym wykonaniem trochę mnie przerasta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne domki, wkrótce też będę musiała kupić moim bliźniaczkom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna prezentacja. Ja wkrótce też będę musiała stanąć na wysokości zadania bo moja starsza córcia wciąż pyta kiedy dostanie domek dla lalek.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?