sobota, 2 maja 2015

Zabawy i zabawki dla dzieci vol 2


Środek długiego weekendu za nami, ale jest jeszcze czas aby coś zmajstrować dla dzieci bądź z dziećmi! Kilka dni temu była pierwsza doza inspiracji i instrukcji, dziś pora na drugą dawkę ;)
Zabawy i zabawki dla dzieci...





























2. Dla dzieci, które lubią przebieranki...



3. Gniotki/mięczaki pomagają ćwiczyć rączki.



4. Kto marzy o własnym iPhonie???



5. Świetna łamigłówka - tangram w wersji papierowej lub     drewnianej.



6. Pióra z tektury.



7. Smok.



Miłej zabawy!

16 komentarzy:

  1. Gniotki były szałem w moim dzieciństwie :) I widać nadal się utrzymują na odpowiednim poziomie!
    Domek dla lalek jest taki, o jakim zawsze marzyłam :) Koniecznie z takimi mebelkami! A pomysł na Iphona jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gniotki - zabawka wielopokoleniowa ;) Domek też zawsze był moim marzeniem, przydzieciakach mam pretekst aby spełniać własne marzenia ha, ha...Mebelki z Lidla za grosze, a iPhon użytkuje moja najmłodsza starsze wolą prawdziwe sprzęty ;P

      Usuń
  2. gnioootki- szaleństwo- miałam ich mnóstwo:P jak zwykle u Ciebie świetne pomysły - nie tylko dla dzieci:))

    OdpowiedzUsuń
  3. I gniotki mi się kojarzą z dzieciństwem. Kiedyś to je nawet sprzedawali na straganach- szał balon z mąką. Masz przepiękne córy. Starsza jest jak skóra zdjęcia z Ciebie:) O domku dla lalek (typu diy) pisałam przy okazji szufladek-metryczek. Ja robiłam go ze stojaków w łazience, takich koszyczków, akurat plastikowych. Moje lalki, miały 3 piętrowe rezydencje:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gniotki górą! Moje dzieciaki ostatnio niezły biznes na nich zrobiły, także teges wiesz co szykować na kolejny kiermasz ;)

      Usuń
  4. Świetne pomysły, oczarowana jestem wiszącym domkiem dla lalek! :)
    Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  5. Gniotki uwielbiamy, a domek to super pomysł i fajnie wygląda nawet jako zwykła półka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam zamsł, dziewczyny wyrosną a domek dalj będzie służył :)

      Usuń
  6. Masa inspiracji! I modelki wdzięczą się pięknie! Musisz więcej ich pokazywać - wcale nie mówię tu o ilości sztuk dzieci - choć to też ;-) tylko o ilości ujęć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Modelki to kapryśne stworzenia, ale w zanadrzu jeszcze dwójka więc może da się coś zrobić ;)

      Usuń
  7. Aż se zrobię gniotka, bo uwielbiam miętosić takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie teraz dzieciaki odkryły gry słowne i liczbowe https://modino.pl/gry-slowne-i-liczbowe więc na dobrą sprawę znikają na dłuższy czas. Myślę, że akurat taka forma zabawy również jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najczęściej kupuję zabawki w sklepie z zabawkami dla dzieci, ale czasem wymyślam też własnoręczne zabawki. Ostatnio zrobiliśmy pacynki ze skarpetek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszczysz się o prawidłowy rozwój sensoryczno-motoryczny swojego dziecka? A może poszukujesz odpowiedniego prezentu na roczek, czy dla 4-latka? Zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Tu znajdziesz szeroki wybór zabawek sensorycznych zarówno dla niemowlaka, jak i dla nieco starszych dzieci. Polecamy drewniane zabawki, a także do pchania i ciągnięcia.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?